
Kodulehe ja SEO audit
SEO audit annab väga hea ülevaate kodulehe olukorrast. Kas kodulehe sisemine pool on korrektne ning vastab tänapäevastele standarditele. Lisaks kästileb SEO audit kodulehe välimist poolt: milline on kodulehe lingiprofiil ja kes on suuremad konkurendid. Analüüsi tulemusel valmib nimekiri puudustest tähtsuse järjekorras, millega klient saab siis vabalt omal valikul edasi toimetada.
Mida sisaldab SEO audit?
Iga klient on erinev ja lähtume auditit tehes eelkõige kliendi vajadustest. Üldiselt kästileme aga kõiki allpool väljatoodud teemasid.
Kodulehe analüütika
Kodulehe analüütika annab kiire sisendi, kas statistilised numbrid on normi piires või on mingeid kindlaid kitsaskohti, mida peaks sügavamalt uurima.
Konkurentide analüüs
Kes on teie konkurendid, millega nad on nähtavad ja kas nad on teist paremas või halvemas seisus ja miks. See analüüs annab nendele küsimustele vastused.
Tehniline audit
Tehniline audit tuvastab probleemseid kohtasid kodulehe koodis ja sisus. Tihti võivad koodivead või sisuvead põhjustada suuri anomaaliaid.
Tagasilinkide audit
Tagasilingid on välispidine väärtus kodulehele. Kehva kvaliteediga lingid võivad mõjutada kodulehe nähtavust halvas võtmes, kvaliteetsed ja õige valdkonna ja propotsiooniga kasutatud lingid seevastu võivad anda väga hea tõuke nähtavuse tõstmiseks.
Brändi audit
Soovite te teada, mis internet teie kohta räägib. Kehv kommentaar foorumis või halvustav artikkel ajakirjanduses võib brändile palju kahju teha ja vastupidi. Omada ülevaadet sellest on oluline, et vajadusel olukorda enda kasuks pöörata.
Nähtavuse audit
Mis märksõnadega koduleht on nähtav ja miks. Mis positsioonidel need sõnad asuvad ja mis on nende märksõnade otsingumahud. Õigetele märksõnadele keskendumine võib tõsta ostumäärasid oluliselt.
Täitke allpool olev vorm, et saaksime Teile pakkumise koostada.
SEO auditi tulemused
Meie kogemusest lähtuvalt on auditi tellinud kliendid parandanud oma kodulehe: